Dynamic Ads in industria decoratiunilor interioare

O abordare diferita pentru cosurile abandonate in piata decoratiunilor interioare

Campaniile clasice de retargeting pe cos nu mai sunt actuale in 2016.
Mai jos va prezentam rezultatele generate de campaniile
Facebook Dynamic Ads in doar 30 de zile.


Decoratiuni interioare premium

Venit: 5000 RON

Cost: 600 RON

733%

ROI (Return-on-Investment)

T0: 140 RON

T1: 55 RON

-154%

CPO (Cost-per-Order)

T0: 40 RON

T1: 17 RON

-135%

CPA (Cost-per-Action)


Mixul de marketing

Prin Facebook Dynamic Ads sunt afisate anunturi relevante cumparatorilor care au accesat catalogul de produse de pe site-ul sau aplicatia dvs. mobila. Prin intermediul acestui instrument, persoanele interesate de anumite produse de pe site-ul dvs. vor vedea in newsfeed-ul lor reclame cu acestea, creascand astfel probabilitatea de cumparare.


Instrumente folosite

  • Facebook Dynamic Ads

Goals

  • Micsorarea ratei de abandon a cosului

Implementarea Facebook Ads pentru persoanele care au abandonat cosul de cumparaturi este doar un prim pas.

Exista o multitudine de configuratii pentru campaniile de Dynamic Ads:

  • General - produsele vizualizate
  • Up-Sell
  • Cross-Sell
  • Down-Sell
  • Categorii de produse
  • Brand-uri de produse
  • Segmente de marimi